247

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een lijst met de meest gestelde vragen betreffende onze tankpas, heeft u een vraag en staat het antwoord niet in de lijst? Neem dan contact met ons op middels de contactpagina.

Hoe kan ik een of meerdere servicepas(sen) aanvragen?
  • Via de offerte pagina op deze website (Offerte nu aanvragen).
  • Telefonisch via (0344 614734), vraag naar de Sales afdeling.
Back to top
Hoe kom ik in het bezit van de servicepas na aanvraag?
  • De eerste keer worden de servicepassen ten allen tijden door een van onze medewerkers bezorgd, tijdens dit bezoek worden ook meteen de verplichte SEPA papieren met u ingevuld.
Back to top
Wat kost een servicepas?
  • Onze servicepassen zijn gratis, er zijn geen extra of vaste kosten verbonden aan een of meerdere servicepassen.
Back to top
Zijn er instelbare limieten?
  • Ja er kunnen limieten per servicepas worden ingesteld, de limieten zijn als volgt:
    • 2 tankbeurten of €150 per 24 uur
    • 2 tankbeurten of €300 per 24 uur (standaard)
    • 5 tankbeurten of €300 per 24 uur
    • 5 tankbeurten of €750 per 24 uur
    • 10 tankbeurten of €1500 per 24 uur
    • 15 tankbeurten of €2000 per 24 uur
Back to top
Kunnen er extra gegevens op de servicepas worden geregistreerd?
  • Ja dit is mogelijk, er kan per servicepas worden gekozen voor de volgende opties (meerdere opties zijn mogelijk):
    • Op kenteken
    • Op chauffeur (naam)
    • Op voertuig (merk, type etc.)
Back to top
Kan ik mijn pincode zelf kiezen?
  • Wanneer u de servicepas ontvangt is deze nog niet geactiveerd en heeft deze nog geen pincode. De pas dient u te activeren middels HvD Cards Online en wanneer u de servicepas activeert kiest u de pincode van de servicepas.
Back to top
Ik ben mijn servicepas kwijt, wat moet ik doen?
  • Middels HvD Cards Online kunt u de verloren servicepas blokkeren en een nieuwe servicepas aanvragen bij ons. Doet u dit liever telefonisch? Belt u dan naar 0344 614734 (24 uur per dag bereikbaar) en vraag naar de cards afdeling.
Back to top
Mijn servicepas is gestolen, wat moet ik doen?
  • Middels HvD Cards Online kunt u de gestolen servicepas blokkeren en een nieuwe servicepas aanvragen bij ons. Doet u dit liever telefonisch? Belt u dan naar 0344 614734 (24 uur per dag bereikbaar) en vraag naar de cards afdeling.
Back to top
Mijn servicepas is defect, wat moet ik doen?
  • Middels HvD Cards Online kunt u de defecte servicepas blokkeren en een nieuwe servicepas aanvragen bij ons. Doet u dit liever telefonisch? Belt u dan naar 0344 614734 en vraag naar de cards afdeling.
Back to top
Hoe kom ik in het bezit van de servicepas na vervanging?
  • De vervangende servicepas wordt per post naar u toegestuurd. De servicepas is nog niet geactiveerd en heeft dus nog geen pincode, de servicepas dient bij aankomst door u zelf geactiveerd te worden in HvD Cards Online.
Back to top
Kan ik achteraf gegevens wijzigen op mijn servicepas(sen)?
  • Ja dit is mogelijk voor de volgende gegevens
    • Kenteken
    • Chauffeur
    • Producten
    • Limiet
    • Algemene klantgegevens (adres, rekeningnummer etc.)
Back to top
Hoe vaak krijg ik een factuur?
  • U ontvangt wekelijks de factuur van ons, 6 dagen na factuurdatum zal deze middels automatisch incasso van uw rekening worden afgeschreven.
  • In overleg met een van onze Sales medewerkers kan er worden gekozen om de facturatie een keer per 2 weken plaats te laten vinden.
  • Voor de facturatie bieden wij de volgende opties:
    • Factuur per post
    • Factuur per email (Digifactuur)
    • Factuur altijd in HvD Cards Online
Back to top
Tot wanneer is mijn servicepas geldig?
  • Dit is terug te vinden achter op de servicepas
    (voorbeeld: 01 (maand) / 20 (jaar)
Back to top
Hoe kan ik mijn servicepas(sen) opzeggen?
  • Het opzeggen van de servicepas(sen) kan middels telefoon (0344 614734) of via het websiteformulier (Opzeggen)
Back to top
Cookies maken het eenvoudiger voor ons om onze diensten te leveren. Met het gebruik van onze diensten geef je ons toestemming om cookies te gebruiken.
Meer informatie Akkoord