247

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een lijst met de meest gestelde vragen betreffende onze tankpas, heeft u een vraag en staat het antwoord niet in de lijst? Neem dan contact met ons op middels de contactpagina.

Hoe kan ik een of meerdere tankpas(sen) aanvragen?
  • Via de offerte pagina op deze website (Offerte nu aanvragen).
  • Telefonisch via (0344 614734), vraag naar de Sales afdeling.
Back to top
Hoe kom ik in het bezit van de tankpas na aanvraag?
  • De eerste keer worden de passen ten allen tijden door een van onze medewerkers bezorgd, tijdens dit bezoek worden ook meteen de verplichte SEPA papieren met u ingevuld.
Back to top
Wat kost een tankpas?
  • Onze tankpassen zijn gratis, er zijn geen extra of vaste kosten verbonden aan een of meerdere tankpassen.
Back to top
Zijn er instelbare limieten?
  • Ja er kunnen limieten per tankpas worden ingesteld, de limieten zijn als volgt:
    • 2 tankbeurten of €300 per 24 uur
    • 5 tankbeurten of €300 per 24 uur
    • 5 tankbeurten of €750 per 24 uur
    • 10 tankbeurten of €1500 per 24 uur
    • 15 tankbeurten of €2000 per 24 uur
Back to top
Kunnen er extra gegevens op de tankpas worden geregistreerd?
  • Ja dit is mogelijk, er kan per tankpas worden gekozen voor de volgende opties (meerdere opties zijn mogelijk):
    • Op kenteken
    • Op chauffeur (naam)
    • Op voertuig (merk, type etc.)
Back to top
Kan ik mijn pincode zelf kiezen?
  • Nee dit is niet mogelijk, wel is het mogelijk om op alle tankpassen dezelfde pincode te laten plaatsen (bedrijfspincode).
Back to top
Ik ben mijn tankpas kwijt, wat moet ik doen?
  • Contact opnemen middels telefoon (0344 614734) zodat deze meteen geblokkeerd kan worden (24 uur per dag bereikbaar).
Back to top
Mijn tankpas is gestolen, wat moet ik doen?
  • Contact opnemen middels telefoon (0344 614734) zodat deze meteen geblokkeerd kan worden (24 uur per dag bereikbaar).
Back to top
Mijn tankpas is defect, wat moet ik doen?
  • Contact opnemen middels telefoon (0344 614734) of websiteformulier (Formulier), er zal zo spoedig mogelijk een vervangende tankpas voor u worden aangemaakt.
Back to top
Hoe kom ik in het bezit van de tankpas na vervanging?
  • In overleg met u wordt de tankpas op een van onze tankstations neergelegd, wanneer u bij een onbemand tankstation tankt wordt de tankpas door ons afgegeven
Back to top
Kan ik achteraf gegevens wijzigen op mijn tankpas(sen)?
  • Ja dit is mogelijk voor de volgende gegevens
    • Kenteken
    • Limiet
    • Algemene klantgegevens (adres, rekeningnummer etc.)
Back to top
Hoe vaak krijg ik een factuur?
  • U ontvangt wekelijks de factuur van ons, 6 dagen na factuurdatum zal deze middels automatisch incasso van uw rekening worden afgeschreven.
  • In overleg met een van onze Sales medewerkers kan er worden gekozen om de facturatie een keer per 2 weken plaats te laten vinden.
  • Voor de facturatie bieden wij de volgende opties:
    • Factuur per post
    • Factuur per email (digifactuur)
    • Factuur altijd in Fleetmanagement (wanneer geactiveerd)
Back to top
Tot wanneer is mijn tankpas geldig?
  • Dit is terug te vinden achter op de tankpas
    (voorbeeld: 01 (maand) / 2020 (jaar)
Back to top
Hoe kan ik mijn tankpas(sen) opzeggen?
  • Het opzeggen van de tankpas(sen) kan middels telefoon (0344 614734) of via het websiteformulier (Opzeggen)
Back to top